Indien u niet 100% tevreden bent met uw levering, kunt u deze natuurlijk retourneren. Daar doen wij niet moeilijk over. Als u deze vier stappen volgt, dan kan uw retourzending snel en op correcte wijze afgehandeld worden.
1. Neem binnen 21 dagen contact op met de klantenservice en vermeld welke producten u wilt retourneren. U kunt per
e-mail of post laten weten dat u de producten wenst te sturen. Daarbij kunt u gebruikmaken van het
modelformulier voor herroeping, maar dat is niet verplicht.
2. Vervolgens heeft u 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. Plaats de producten die u wilt retourneren in de originele verpakking, indien mogelijk. Zorg ervoor dat u de bijgeleverde factuur, waarop uw gegevens staan, ook terug in de verpakking doet.
3. Schrijf ons postadres op de verpakking, geef uw retourzending af bij het postkantoor en bewaar het verzendbewijs goed. De retourzending is voor uw eigen rekening.
4. Na ontvangst van uw retourzending worden de producten die u heeft geretourneerd binnen 2 weken verrekend. Als u de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag (inclusief standaard verzend- en verzekeringskosten, mits de gehele bestelling wordt geretourneerd) zo snel mogelijk en binnen 14 dagen terug.